tirsdag den 24. juli 2018

Døden lyver aldrig er landet på mit dørtrin


I går ca. kl. 1125 landede der en pakke til mig på mit dørtrin. Det er ikke så tit jeg får bogpakker efter jeg har måtte sætte mit anmelderpraksis på standby i et par år. Men denne her bogbaby har jeg ventet på i et helt år. Faktisk lige siden jeg fandt ud af hvornår den ville udkomme.

Det er selvfølgelig den søde Katja, som er min tidligere arbejdskollega, der igen er på spil under navnet K.L.Berger med bog nummer to "Døden Lyver Aldrig" i serien Fortællinger Fra Døden. Da jeg fik tilbuddet om at blive anmelder på bogen, så slog jeg til med det samme for jeg er ualmindelig vild med historien om Raven og hendes virker som sjælehenter.

Den første bog "Sjælehenteren" efterlod alle med en gigantisk cliffhanger, faktisk den mest vilde cliffhanger som jeg har læst i mange mange år. Det og så at jeg synes Katja virkelig har udviklet sig til en helt vildt god forfatter inden for de sidste par år, har gjort at jeg er fan med stort F.

Jeg siger det tit og ofte når jeg snakker med folk og skal anbefale dem noget godt fantasy. "I skal læse Katjas bøger for de er virkelig godt skrevet". "I kan godt glæde jer til humor og hoved på sømmet sandheder fra hendes karakterer." "Man kan ikke andet end blive suget ind i hendes univers og nyde historien som er fantastisk godt skrevet." Ja jeg er fuld af roser og det vil jeg blive ved med at være for jeg er mega stolt af Katja og det hun har bedrevet det til som forfatter.

Så når jeg sidder med min morgenmad de næste mange morgener inden jeg skal på arbejde, så vil det blive i selskab med Raven, Zeph, Døden, Jahve, Lucifer, dæmoner, Livet og alle de andre i bogen som vil fortælle mig deres historie og det som Katja har lagt sin sjæl i at få ud til os læsere.

Bogen udkommer den 6. september 2018 og vil kunne købes hos alle landets boghandlere, hvis de har en fornuftig indkøber i bogafdelingen.

Der kommer en anmeldelse op på bloggen når bogen er læst.

Medic out.

Ingen kommentarer: