søndag den 15. november 2015

Min svoger har lavet en super fed SW musikvideo


Min fantastiske svoger Stevie KosmetiQ fra Qritikal Media i London har lavet en genial Stormtrooper musikvideo som jeg gerne vil have lov til at dele med jer. Han er, lige som mig, STAR WARS fan med stort F og så har han et Stormtrooper kostume stående i sit studie.

I anledningen af den nye film og også for at udbrede kendskabet til hans firma Qritikal Media har han således lavet denne her video, hvor han selv har komponeret hele musikken helt fra bunden. Historien er lidt finurlig og man kan lægge det i den som man nu vil. Jeg personligt synes den er rigtig fed :-)

Udover at være en fremragende DJ laver han også musik til store firmaers annoncer, video mapping og meget mere. Qritikal Media er lige kommet i Guinness World of Records for den største visning af video på forsvarsministeriet i Rusland.

Den yngste bandit her på matriklen er helt vild med den og hver gang jeg høre den på computeren så kommer han drønende for lige at se om jeg ser videoen, han bliver nogen gange skuffet når der kun er musikken jeg hører.



Nyd videoen og skriv gerne hvad I synes om den, så vil jeg give jeres kommentarer videre til min svoger :-)

Enjoy.

Medic out.

Ingen kommentarer: