onsdag den 7. oktober 2015

Fototur rundt i Aarsdale


Efter besøget på udstillingen gik jeg en tur rundt i Aarsdale med mit kamera for at nyde det gode solskinsvejr og for at blive bedre til at tage billeder og finde interessante motiver. Mange gange så er de billeder man ser fra Bornholm noget med hav og det er jo lidt synd for landbyerne er virkelige hyggelige at gå rundt i.

Men igen så betyder havet bare en hel masse for os her på øen og det ændre sig time fra time, specielt hvis vejret lige pludselig bestemmer sig for at blive til riv og rusk. Jeg elsker at bo ved vandet og det har en eller anden tiltrækningskraft på mig som jeg ikke helt forstår. Men smukt er det uanset hvor på øen man befinder sig.





Et af mine spæde forsøg på at bruge panorama knappen på mit kamera



Aarsdale har en lidt speciel plads i mit hjerte for når man kører ud af byen så er det et meget smukt sted som jeg rigtig godt kan lide at komme og besøge. Hvis solen står helt rigtigt så er stedet bare magisk og hvis det er lidt gråvejr så er stemningen en hel anden.

Det er meget meget svært at tage et billede af stedet, men har prøvet og jeg håber at man lidt kan fornemme det jeg mener med smuk og betagende. Og ja der ude ved vandet, men igen så er stedet for mig magisk og jeg kan sidde i timevis og kigge på naturen og blive helt afslappet indeni.





Efter turen rundt i Aarsdale kørte jeg en tur til noget der hedder Rispebjerg hvor der har ligget en ringborg og et soltempel. Men det kommer der et indlæg om en af dagene :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: