lørdag den 8. august 2015

Se hvad posten havde med til mig i morges...


Den nye Chris Carter "I AM DEATH" som jeg forudbestilte for et godt stykke tid siden via amazon.co.uk, men som jeg pga en fejl måtte bestille hos Bookdepository.com i stedet for.

Nøj jeg glæder mig til at komme i selskab sammen med Robert Hunter og hans kollega Garcia for at se hvad de nu skal opklare af drab. Plus det bliver interessant for en inkarneret Carter-fan som jeg nu er om bogen lever op til mine okaye høje forventninger. Vi får at se.

Men inden jeg går i gang med den så venter Cody McFadyen og "Efterladt" på mig sammen med en god kop te :-) Har hver morgen den sidste uges tid fået læst omkring 20 minutter før jeg skulle på arbejde og det kan jeg mærke bare ikke er nok. Så derfor er weekenden sat af til læsning og hygge med ham den dejlige :-)

Håber I alle får en rigtig dejlig weekend :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: