fredag den 14. august 2015

Opdatering af bloggen lykkedes


Har knoklet det meste af dagen med at opdatere funktioner på bloggen med hjælp fra Bloggers Support Forum. De har været utrolig hjælpsomme og det sætter jeg pris på. Fik endelig sat mig ned og gennemgik deres guide til hvordan jeg afhjalp mine problemer med mine indlæg.

Det var med en nervøs hånd at jeg gennemgik guiden rent praktisk og jeg sad og krydsede fingre for at jeg ikke ødelagde min legeplads på internettet fordi jeg havde sat mig i hovedet at jeg ville have tingene til at fungere.

Endelig efter måneders irritation så virker alt som det skal. Har fået knapper i bunden af mine indlæg så man kan dele dem i øst og i vest plus en stor Facebook knap i toppen af bloggen så man kan like min blog derinde :-)

Det viste sig at jeg havde en gammel template i blogger og det var derfor at intet som jeg prøvede virkede. Det eneste jeg skulle gøre var at nulstille den og vupti så virkede det som jeg gerne ville have til at virke og den er nu opdateret til 2015 standarder.

Derudover så har jeg brugt en super god video fra YouTube til at få anbragt min lidt store Facebook knap i toppen af bloggen. Det var faktisk super nemt efter gennemgangen og det virker til ug kryds og bolle.

Jeg er en glad lille bognørd :-)

Hvad synes du om mine tiltag??
Er min Facebook knap for stor??
Har du selv oplevet at sidde fast og ikke kunne få tingene til at virke på din blog??

Medic out.

Ingen kommentarer: