søndag den 19. juli 2015

Nye bøger hjem til bogvæggen

Jeg har en rigtig god ven som er både historiker-/ og bog-nørd på samme tid og forleden dag spurgte jeg ham til råds om fire bøger som jeg synes lød ret spændende. Det endte med at han fik talt mig fra at købe dem, men fik lokket mig til at købe en krimi som har fået rigtig meget ros i stedet.


Den krimi han fik overtalt mig til at købe er af Stefan Ahnhem og har titlen: Offer uden ansigt. Den har fået rigtige gode anbefalinger og da den var i min lokale boghandler til 49,95 kr så mente jeg at den kunne jeg da godt investere i.

Udover det så faldt jeg over Pierre Lemaitre: Alex. Den virkede faktisk ret god og så kostede den også den nette sum af 49,95 kr. Jeg har aldrig læst noget af denne her forfatter, men elsker at prøve nye udenlandske forfattere for at se om de kan bidrage til noget godt i krimi genren.


Udover de to bogkøb så har jeg fået min foto-manual-bog hjem og sidder lige nu begravet i den for at lære mit nye spejlreflekskamera at kende. Den er super godt skrevet og det gør ikke noget den er på engelsk. Tror helt sikkert at den sagtens kan hjælpe mig til at blive en bedre fotograf.

Har du købt nogen nye bøger for nylig?
Venter du på en speciel bog?
Eller orker du det ikke nu det er sommer?

Medic out.

Ingen kommentarer: