fredag den 19. juni 2015

Nyt job i 3 måneder til mig :-)

©bornholminfo.dk

Nu har jeg søgt og søgt og søgt efter et job her på Bornholm uden noget videre held, men i onsdags var der en af mine PO-kollegaer der slog et jobopslag op på hans profil. Jeg fik hans chefs telefonnummer og ringede i morges kl.0805 til Jan Paulsen som er afdelingsleder på BOFA genbrugscenter.

Vi fik hurtigt aftalt et møde kl. 1100 i dag på genbrugscenteret i Vestermarie og der kørte jeg til i god tid så jeg kunne finde ham og hans kontor. Vi snakkede lidt frem og tilbage og så sagde han "Skal vi ikke bare sige det og du starter på mandag kl.0700?" Nøj hvor blev jeg glad.

Mega jublende glad. Jeg kommer til at stå og sortere papir og pap ved et bånd, men det er jeg tilfreds med, så længe jeg er i job og kommer til at lave noget i stedet for at gå hjemme og prøve at fylde dagene ud med at søge job og aktivere mig selv.

Skal arbejde mandag - torsdag fra 0700-1500 og fredag 0700-1200. Det er nogle gode arbejdstider hvis jeg selv skal sige det.

Det er en helt ny verden som åbner sig for mig og jeg glæder mig til at få et indblik i skraldets verden og genbrugsstationernes verden. For det er det BOFA er. Affaldsbehandling.

Citat fra deres hjemmeside "Bofa's opgave er at planlægge, etablere og drive de nødvendige anlæg til behandling og genanvendelse af affald fra regionskommunen. Herudover er etableret indsamlingsordninger for affald og genanvendelige materialer fra både husstande og erhvervsvirksomheder på Bornholm." BOFA.dk

Håber alle får en super dejlige weekend :-) 

Jeg gør for jeg skal fejre mit nye job med et glas rødvin i aften og så holder vi 3 gange fødselsdage i morgen med drengene og svigerforældrene til aftensmad :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: