tirsdag den 26. maj 2015

Postkort mission nr. 3


Jeg har før skrevet lidt om det at sende postkort og har jo som sagt gjort det til min mission at sende dem til min familie og venner en gang i mellem. Det er i min verden hyggeligt at modtage postkort og jeg elsker at overraske dem jeg kender med en lille hilsen.

Denne gang så fandt jeg mine postkort i Legoland i Billund da vi var derovre. Synes det var den perfekte mulighed for at sende noget anderledes end de sædvanelige turistkort med billeder af Bornholm.

Ved godt at portoen er mega dyr, det mærker jeg jo på egen krop og konto hver gang jeg sender dem afsted, men Post Danmark har faktisk overrasket mig denne gang for jeg sendte alle mine kort som B-post og de nåede frem dagen efter jeg havde puttet dem i postkassen.

Se det er da service som vil noget for jeg havde jo regnet med at kortene først ville være fremme efter pinse når nu de var sendt som B-post.

Jeg ved at alle der har modtaget et postkort bliver glade for dem og hvorfor kun sende en mail eller mms (billedbesked) når man kan hygge lidt om ens budskab ved at sidde og tænke over hvad skal jeg skrive og hvor meget kan der stå på så lidt plads.

Plus du får øvet det at skrive og holdt din håndskrift vedlige. Det må da være et plus :-)

Sender du postkort?
Synes du det er mega gammeldags?
Eller er det portoen der afskrækker dig??

Medic out.

Ingen kommentarer: