mandag den 16. marts 2015

Kig forbi Café Halvvejen i København


I Krystalgade i København ligger der en meget lille hyggelig Café som hedder Café Halvvejen. Her kan du få det bedste højbelagte smørrebrød som er helt frisklavet lige fra køkkenet. Det er et lille intimt sted der ligger i kælderen og det kan være en god ide at bestille bord hvis man er et selskab som gerne vil have noget at spise.

Ellers hvis du kun er dig selv og en ven så kan det nok blive plads til jer ved baren. Det gode ved stedet er maden og hyggen, men det er super dejligt at der ikke må ryges på stedet. Det sætter jeg meget stor pris på.


Dette her er Hr. Chef og jeg glemte helt at spørge om hvad han hed, men han er vældig flink. Kunne ikke lide at tage billeder af resten af lokalet da der var væltet ind med gæster ca. 10. minutter efter vi ankom. Men du kan selv tage forbi og se hvor hyggeligt det er.

Har læst mig til på hjemmesiden at køkkenet har åbnet fra mandag - lørdag 12.00 - 15.00 og de bestræber sig på at lave mad på god gammeldags manér. Det kan jeg godt skrive under på for det smørrebrød vi fik var fantastisk. Huskede at sende min ros ud til køkkenet som man bør gøre når man er glad, mæt og tilfreds.




Priserne som du kan se fra vores besøg er faktisk ret overkommelige, har i midtbyen set priser der er værre og hvor man ikke får lige så meget som du får her. Det er helt sikkert et sted jeg vil komme igen :-)

Tag ned og hils på og husk at sætte mobilen på lydløs eller så koster det. Det var der en stamgæst der fortalte mig hehe.

Medic out.

Ingen kommentarer: