onsdag den 31. december 2014

Godt Nytår

© popwatch.ew.com

Til alle fra nær og fjern ønsker jeg hermed et rigtig godt og fantastisk nytår. Må I alle komme super godt ind i 2015. Håber det nye år bringer en masse lykke og skønne oplevelser til dem jeg kender

Tusind tak for at I har stået ved min side i 2014 kære venner, I er de bedste der findes og jeg elsker jer alle sammen af hele mit hjerte :-)

Catch you on the flip side :-)

Bilbo used to say: "It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to."

Tusind tak for i år, glæder mig til at blogge for Jer i 2015. Til mine fellow bloggers så håber jeg vi ses i 2015 til enten Bloggertræf hos søde Eey, til Fantasy bogmessen i Næstved eller til BogForum i Bella Centeret. 

Medic out.


Ingen kommentarer: