tirsdag den 25. november 2014

1 års jubilæum


"I dag har jeg faktisk 1 års jubilæum på Bornholm. Det er vildt mærkeligt at tænke på at jeg flyttede mine teltpæle herover den 25. november 2013. Tiden er gået mega stærkt og jeg har oplevet gode stunder, hyggelige besøg fra venner og familie og har slet ikke på noget tidspunkt kedet mig. Bornholm er og bliver min ø og jeg fortryder overhovedet ikke mit valg. Det var det rigtige og mit hjerte er bornholmer selv om jeg pga. øens regler aldrig bliver det Glæder mig til mange mange flere år på denne skønne klippeø som i dag har levet op til sit navn: Solskinsøen".

Dette skrev jeg for et par timers siden på min facebook og jeg ville have lavet et godt langt indlæg om det at være flyttet herover, men trætheden efter en lang arbejdsdag har gjort at jeg ikke rigtig kan samle mig om det og kun være glad for at mit første år her har været gnidningsfrit og fantastisk.

Alle jeg har mødt har taget super godt imod mig og selv dem i det grønne tøj har taget mig til sig uden problemer. Nogen gange har jeg da en smule problemer med dialekten, men så beder jeg folk om at gentage det de sagde laangsomt og tydeligt så jeg kan hitte ud af hvad det er de siger.

Alt i alt så er jeg lykkelig og super glad for at være flyttet til Bornholm. Har ikke savnet Sjælland overhovedet og hvis jeg har savnet min familie og mine venner så har det ikke været svært at tage turen over og besøge dem. Det tager jo kun 3 timer at nå til København og det er ikke særlig lang tid når man har en god bog som selskab.

Til alle dem derude i verden som går og tænker på at forandring vil været en god ting så har jeg kun et godt råd: Gør det uanset hvad din familie eller dine venner siger. Det er dit valg. Hvis du mener du bliver lykkelig og har brug for at prøve noget nyt så spring ud i det og se hvor det bærer dig hen.

Jeg gjorde det og nøj jeg er et af de mest lykkelige mennesker i Danmark fordi jeg fulgte mit hjerte og kærligheden til ham den dejlige som importerede mig til klippeøen. 

Har du prøvet at tage en vigtig beslutning og ført den ud i livet uanset hvad andre sagde om den???
Var dit valg det rigtige eller fortryder du at du gjorde det???

Medic out.

Ingen kommentarer: