onsdag den 15. oktober 2014

Jussi kommer til Bornholm

© Bog og Idé Rønne

 Jeg har sammen med en veninde og svigermor været heldige at få billetter til et utroligt spændende arrangement i William Dam Bog og Idé i Rønne den 27. oktober kl. 1830.

Det er selveste krimi-kongen Jussi Adler-Olsen der kommer og fortæller om sin nye bog: Den Grænseløse som udkommer den 24. oktober. Den starter på Bornholm og vi er alle sammen meget spændte på hvordan Carl Mørck og Afdeling Q kommer til at håndtere den sag.

Jeg glæder mig rigtig meget for det er første gang jeg skal se og høre Jussi. Ham som jeg på ingen tid har kastet mig i støvet for da jeg anser ham som en kanon god krimiforfatter. Dem der kender mig ved at jeg er heelt vild med bøgerne om Afdeling Q og jeg er en af de læsere der næsten ikke kan vente på at den næste bog udkommer.

Vil tage mit kamera med og håbe på det er okaye at jeg fået taget lidt billeder af aftenens arrangement og så vil jeg selvfølgelig skrive lidt om det her på bloggen så I andre kan få en ide om hvordan snakken med Gitte Rønne Lykkegaard gik.

© Bornholms Tidende  Foto: Bjarke Johansen

Er der nogen derude som elsker krimier?
Hvad synes I om Afdeling Q.
Har I mødt Jussi og hørt ham fortæller om serien?

Medic out.

Ingen kommentarer: