søndag den 21. september 2014

Pakken fra England nåede frem i god behold


Lørdag eftermiddag da jeg kom hjem fra arbejde havde postbuddet været og ligge en fin pakke til mig fra England. Det er en pakke jeg har glædet mig til at få i over halvanden uge.

Min søde søster og jeg skypede sammen for et par uger siden og jeg fik sagt at jeg manglede min ynglingste, Yorkshire Tea. Jeg havde tre breve tilbage på pågældende tidspunkt og det er bare ikke godt. Det er ganske enkelt den bedste te i hele verden og man kan bare ikke få den her i Danmark.

Hun var så sød at købe mig en kæmpe pakke af teen og udover det så sendte hun mig en shampoo og en balsam som jeg skal prøve.

Hun mente at jeg skal prøve Supersoft uden silikone fra Schwarzkopf da den er virkelig god. Har det ikke så godt med den shampoo som jeg bruger nu og derfor er det vist tid til at skifte til en ny og måske bedre.

Den dufter af æbler og jeg glæder mig til at prøve den næste gang der skal vaskes hår. Har også overvejet at prøve en som hedder Syoss uden silikone. Den har jeg fundet i Kvickly og er et forsøg værd.

Når man har fint hår så er det rigtig svært at finde en shampoo uden alt for meget parfume og åbenbart silikone og som ikke gør at ens hår ligner et fladbrød når man har føntørret det.

Lørdag eftermiddag nød jeg en god engelsk kop te og nød at weekenden endelig var kommet hjem til mig :-)

Hvad er din absolutte ynglingste??

Har du nogen gode forslag til en god shampoo til fint hår??
Hvad gør du for at dit hår ikke ligner et fladbrød når du har sat det om morgenen efter endt føntørring??

Medic out.

Ingen kommentarer: