fredag den 8. august 2014

Se mine nye hobby investeringer

Jeg har været på vildt indkøb hos Amazon.co.uk og har fået styr på mine uundværlige hobby ting. Jeg elsker at sidde og lave kort i alle former og slags til alle begivenheder. Efter jeg er flyttet til Bornholm så har tingene ligget i plastik kasser på vores hems og det har ikke været helt nemt at kommer til dem.

Derfor har jeg brugt et godt stykke tid på at søge på opbevarings muligheder til mine peel off klistermærker og til mine værktøjer som jeg bruger. Har prøvet at spørge hos hobbybutikken hvor de får deres smarte stativer fra, men det har de ikke kunne svare mig på.

Fandt dog til sidst disse her super smarte gennemsigtige mapper med 48 lommer delt i to fra noget der hedder Craft Tonic. De er perfekte til mit formål og nu kan jeg passe på klistermærkerne uden de bliver bøjet og bukket når de står i min hjemmelavede opbevaringskasse der er for lille.

Troede dog at jeg havde købt nok mapper i de tre der nu er havnet på min adresse, men har måtte sande at jeg var lidt for optimistisk og skal have bestilt en del mere for at havde det rette antal til mine mange peel offs :-)



Udover disse mapper har jeg været på jagt efter det som kaldes en tote bag til scrapbooking hvor der er plads til alle mine værktøjer som jeg bruger når jeg nu sidder og nørder med at lave kort. Har set mange flotte og ikke så flotte udgaver.

Nogen har været udsolgt og andre var bare alt for grimme. Men så prøvede jeg endnu en gang at gå på amazon.co.uk og fandt denne her Papermania Liquorice Dot Mini Craft Tote, Black som jeg nu har fyldt med alt det jeg har haft i en plastikkasse med hjul.






Kan kun anbefale at man køber sådanne en tote bag hvis man har kasser og andre ting fyldt med det man plejer at bruge når man arbejder. Har indviet min og nøj hvor er det nemt at sidde og lave kort med denne her taske stående på bordet. Den fylder ikke særlig meget, men har svimlende med rum som bare venter på at blive fyldt.

Disse her køb er nogle af de bedste køb jeg har gjort i meget lang tid og når nu sommeren er overstået så skal der nok komme gang i kort produktionen igen det er helt sikkert.

Er du hobby entusiast og hvad har du købt fornylig der gør dit liv lettere?
Har du gode råd til andre om hvad de absolut ikke kan undvære i deres hobby liv??

Kom frisk og kommenter. Jeg elsker at høre om nye ting og surfe nettet tyndt efter dem.

Medic out.

1 kommentar:

Kathrine sagde ...

Sikke nogle dejlige ting du har fået købt. Jeg har selv lavet en del kort dengang jeg boede hjemme ved mine forældre. Nu sker det ikke ret tit - jeg mangler ligesom alle de ting min mor har.

Jeg er helt misundelig på den taske der. Det ville simpelt hen gøre det utroligt let at pakke ud og pakke sammen når man lige har lyst til at lave et par kort.

Hvor er det skønt at du har fundet dig godt til rette på Bornholm. Det er også en dejlig ø - så vidt jeg husker - det er ved at være mange år siden jeg sidst har været der.

Jeg krydser fingre for at du hurtigt finder noget arbejde, så du ikke skal gå for lang tid uden. Det er altså bare lidt sjovere at have noget at lave og stå op til. Skønt at jobcenteret på Bornholm er bedre end de Sjællandske. Ja, mit første møde var ikke så positivt, men de kan jo nå at rette op på det.