onsdag den 30. juli 2014

Vinderen blev...


For første gang nogen sinde prøvede jeg at udlodde en lille præmie i mit indlæg: Her arbejder jeg den 23. juni hvis der var nogle der kunne anbefale mig en god havebog.

Grunden til det var at jeg jo er begyndt at arbejde i et plantecenter og jeg ingen forstand har på planter. Derfor ville jeg som den bognørd som jeg nu er gerne have hjælp til hvad der skulle til af læsestof for at kunne betjene kunderne bedre.

Den søde skønne og dejlige Eey fra Cautious.dk var den heldige vinder. Hun var også den eneste deltager så det var nemt at trække hende og få en liste over frø hun kunne tænke sig. Hende svar lød sådanne her:

For nogle år siden gav jeg min mor "Gyldendals store havebog" i en ældre udgave vi havde på udsalg. Selvom min mor alle dage har været havemenneske, blev hun utrolig glad for den og bruger den stadig med jævne mellemrum. Hun påstår der er alt hvad man overhovedet skal bruge af haveviden i den bog, og det er jo noget jeg godt kan lide. Så er det hele samlet ét sted. :)

Listen bestod af de frøposer som i kan se på billedet i toppen af indlægget. Jeg har udover de 5 poser som jeg udlovede lagt to mere i puljen da jeg ikke kunne bestemme mig for hvilke sommerblomster hun skulle have.

Tusind tak for svaret skønne Eey og jeg håber frøene er kommet godt frem til dig :-)

Medic out.

1 kommentar:

Katja (@eeyorenyk) sagde ...

De er modtaget og står nu og venter på at det bliver forår, så vi kan forsøge os med plantning. :P Karse og purløg kan dog nok godt få lov til at blive plantet før, tænker jeg. :D