onsdag den 30. juli 2014

Postkort mission nr. 2.


Jeg har den sidste måneds tid haft nogle nyindkøbte postkort liggende som jeg ville sende til min familie og venner med en sommerhilsen fra det skønne Bornholm.

Nu er det således at jeg jo har fået arbejde og arbejder i 37 timer og er mega træt når jeg kommer hjem plus der er sket en del i mit privatliv, så derfor er tiden ligesom lidt løbet fra mig. MEN forleden dag kom jeg i gang med at skrive mine hilsner og nu er kortene sendt som B-post (det er lidt billigere).

Jeg ved med sikkerhed at glæden bliver stor når der dumper et papkort ind med sommerbilleder på og jeg synes det er en god gammeldags måde at vise man tænker på dem man holder af istedet for at sende den obligatoriske e-mail eller facebook besked.

Det gør det lidt hyggeligere at modtage noget som brevskriveren har brugt tid og energi på at udfylde og som bringer glæde lige meget hvor i verden det kommer frem. Har for eksempel sendt et kort til min skønne søster i London da jeg tænkte hun også havde brug for en lille sommerhilsen.

Nu ved jeg godt at der er nogle der vil begyndt på at sige at det er aalllt for dyrt at sende med Post Danmark og ja det giver jeg jer ret i, men prisen er gået op på grund af Internettet, manglende lyst fra danskerne til at sende breve og kort og dyre omkostninger på transportområdet.

Jeg kan se hyggen i det at sende et postkort og vil da gøre det en gang i mellem, men det er ikke noget jeg vil gøre hver måned. Måske bare to gange om året for at fortælle dem jeg holder af på Sjælland at jeg tænker på dem og savner dem.


Sender du postkort når du er ude at rejse eller når du finder et som du synes passer lige til modtageren??

Medic out.

Ingen kommentarer: