onsdag den 9. april 2014

Cake World Nordic billet in da house


Lørdag den 3. maj skal jeg sammen med mine skønne venner på Sjælland til noget der hedder Cake World Nordic messe i Bella Centeret. Det er en messe som jeg hørte om mens jeg gik på regnskabskursus i januar i Rønne.

En af damerne havde fundet linket hos Specialkøbmanden og sad og snakkede om at det kunne da være rigtig sjovt at tage med til. Jeg tænkte lige lidt over det og så begyndte jeg at spørge rundt i vennekredsen om der var nogen som gad følges med mig. Det var der heldigvis og nu er vi 6 kageglade venner som skal ind og se hvad konceptet går ud på.

På Cake World Nordic's hjemmeside står der følgende:

Stor kagemesse for alle, med alt omkring bagning og pyntning af kager og andre søde ting. Den største forbrugermesse af denne slags i Skandinavien.
Cake World Nordic er fra d. 2. til d. 4. maj 2014 i Bella Centeret, København.
KonkurrencerKager    Mød ligesindet
KagetilbehørCup Cakes    Lær
BørnepasningCake Pops    Sjovt
DemonstrationerCookies    Opdag nyt
CafeteriaChokolade    Få inspiration
ShoppingSlik    Interessante samtaler
Mere end 35 udstillereKøkken tilbehør    Prøv!

Se det ser jo rigtig spændende ud og jeg har da også været inde og kigge en hel del på udstiller siden for at se om hvem det er der kommer og hvad de har med af gode ting og sager. Har ikke set noget decideret program for messen endnu og hvis ikke det kommer så må vi jo bare overraskes.
Men der er også konkurrencer og her kan du være med til at bage en kage i en af følgende kategorier og få den bedømt af internationale anerkendte dommere. Det skal nok blive sjovt at se de kreationer. For der er jo mange hobbybagere som er rigtige gode til at bage og lave smukke kager. Jeg kender i hverfald et par stykker.
Festkager
TemakageFreestyle/ 3D skulptur
Bryllupskage med 2 eller flere etager
Sukkerblomster
Cookies
Børnekonkurrence. For børn op til 12 år – Tema: Min sommerferie

Hvis du vil købe en billet kan du gøre det via de to link jeg har skrevet længere oppe i indlægget. De koster faktisk ikke 95 kr. som der står på billetten, men den nette sum af 69 kr. og der er ingen porto på forsendelsen.

Så kom glad og lad os kageglade og hobby bagende mennesker samles til en messe som jeg er helt sikker på bliver et hit.

Medic out.

Ingen kommentarer: