tirsdag den 25. marts 2014

Min hygge/læse hule


Jeg har i et stykke tid gerne ville vise hvor jeg holder til når jeg læser og hygger mig. Efter 4 måneder så er de sidste 4 store flyttekasser smidt ud og mine brætspil har fundet deres plads på reolen i vores hyggelige hule. Det eneste jeg nu mangler er at finde den perfekte læselampe. Men den finder jeg når jeg mindst venter det.


Vi har fået lavet en rigtig hyggelig hule i kælderen med puder, min mors strikkede tæpper, mit tv og dvd/blue ray afspiller og nogle af mine billeder fra min gamle lejlighed som er hængt op på væggene. Plus vi har hængt et mørklægningsgardin op i vinduet så der er dejligt mørkt når vi ligger og ser film. Jeg kunne virkelig ikke få et bedre sted at være når jeg læser for det er lige det jeg har brug for af hygge.


Udover alle disse her hyggelige ting så er der også brændeovnen som jeg er ualmindelig glad for. Den giver en skøn varme på kolde og våde dage. Den giver så meget varme at jeg ligefrem kan sidde/ligge med tæppe på uden min evindelige varme trøje. Jeg er vild med den brændeovn.


Har du et ynglings sted hvor du kan lide at læse eller se film?? Hvad har du selv gjort for at det skal være hyggeligt og indbydende??

Medic out.

2 kommentarer:

Simone sagde ...

Ej hvor er det bare hyggeligt :D

Simone
Microcut.dk

Medic sagde ...

Du kan tro jeg nyder det Simone :-)