fredag den 7. marts 2014

En pakke fra Forlaget Alvilda


Jeg fik bogen Divergent - Afvigeren af Veronica Roth tilsendt af Forlaget Alvilda i dag. Efter at have surfed lidt rund på diverse blogs så kunne jeg godt se at det vist lige var en læseoplevelse for mig. Den udgave jeg har fået er film udgaven da den kommer på film den 21. marts 2014.

Er helt vild med forsiden og bagsiden. De er faktisk rigtig flotte efter min mening.

Bagsiden fortæller:
Tris lever i en postapokalystisk verden, hvor samfundet er inddelt i fem faktioner.
Som 16 årig skal hun vælge, hvor hun hører til. Hendes valg vil diktere hendes venner,  hendes idealer, hendes tilværelse. Det er et valg for livet.
I sjældne tilfælde er der nogen, som falder uden for kategori.
Hun afviger. Hendes liv er i fare.



Nå nu vi er i gang med at snakke om filmen så skal I da lige have traileren. Når jeg ser den så minder den mig en lille smule om Hunger Games som jeg ikke rigtig brød mig om på film.



Men jeg vil give bogen en chance fordi den har fået gode anmeldelser af nogle af mine medbloggere og man kan jo kun blive overrasket, ikke sandt??

Medic out.

Ingen kommentarer: