tirsdag den 18. februar 2014

Pakke fra Forlaget Jentas

Forleden dag (nærmere bestemt i fredags) fik jeg en pakke fra Forlaget Jentas med to stk. nye krimier som udkommer her i februar. Da jeg er helt vild med krimier så glæder jeg mig rigtig meget til at komme til at læse
dem for at se hvad de kan byde på.


Den første er skrevet af Belinda Bauer og hedder: Mørkets Ansigt.

Bagsiden fortæller følgende:

Shipcott i den dystre midvinter: et tæt sammenknyttet samfund,  hvor ingen fremmed forbliver ubemærket. Så da en ældre kvinde bliver myrdet i sin seng, bliver landbetjenten Jonas Holly dobbelt chokeret. Hvordan kunne nogen komme ind, dræbe og ikke efterlade sig nogen spor??

Jonas føler sig kørt ud på et sidespor, da efterforskningen bliver snuppet fra ham af en ubehagelig, overordnet politimand. Er hans første mordefterforskning forbis, før den begyndte??

Men det ender ikke her for Jonas, for nogen i landsbyen giver ham skylden for tragedien. Nogen synes ikke, han passer sit arbejde. Og så bliver denne hån til alvorlige trusler.

Blændet af voksende paranoia, den vedholdende sne og bekymring for sin egen invalide hustru kaster Jonas sig alene ud i en forvirrende jagt. Men truslerne holder ikke op - og det gør morderen heller ikke.

Udkommer i landets boghandlere den 25. februar og koster 299,95 kr.


Den næste er skrevet at John Rector og hedder: Et Iskoldt Kys.

Bagsiden fortæller følgende:

Nate og Sara er på flugt fra fortiden. De er på vej mod et nyt liv i Reno, uden en øre på lommen, og med et barn i vente.

Da en blakket fyr tilbyder dem en masse kolde kontanter for et lift, kan de ikke sige nej.

En voldsom snestorm tvinger dem ind på et øde motel, stadig med den fremmede på bagsædet. Her kommer de til at betale prisen for deres venlighed. En høj pris...

Bogen udkommer i landets boghandlere den 24. februar og koster 249,95 kr.

De lyder begge to meget meget spændende og jeg vil som sagt glæde mig til at komme i gang med dem når jeg er færdig med de hængepartier som jeg har gang i nu. Der kommer som altid en anmeldelse op på bloggen når de er læst.

Medic out.

Ingen kommentarer: