tirsdag den 25. februar 2014

Sevablødda


Ham den dejlige og mig var i weekenden i København for at fejre min mors fødselsdag og i den forbindelse bestemte vi os for at min bror og svigerinde skulle have en gave.

Valget var faktisk ret let for i december 2013 kom der en ny spiritus drik fra Den Bornholmske Spritfabrik. Drikken hedder SEVABLØDDA og opskriften stammer fra Rønne/Nexø. Men den har været glemt i mange år før den kom i fabrikkens varetægt som så har produceret den igen.

Der står følgende på bagsiden af flasken:

Billedet er lånt fra Den Bornholmske Spritfabrik.

Vi smagte denne herlige drik og den smager lidt af jul, men så alligevelle ikke. Det er ikke så sært at dem jeg har spurgt om hvad den smagte af ikke rigtig kunne svare mig. For smagen er speciel. Ikke på den dårlige måde, men på den absolutte fantastiske måde.

Ham den dejlige og jeg bestemte lige på stedet efter endt smagning at sådanne en lækker drik måtte vi da have stående i vores barskab til hyggeaftner foran brændeovnen :-)

Hvis I vil høre mere om Sevablødda så kan I følge følgende link Den Bornholmske Spritfabrik (Sevablødda).

Medic out.

Ingen kommentarer: