torsdag den 2. januar 2014

Ny badedragt

Gudhjem svømmehal. Billedet er lånt fra www.bornholmstidende.dk. 

Jeg kan godt lide at tage en tur i svømmehallen og få rørt min krop, men de seneste år har jeg ikke rigtig haft en god badedragt. Dels fordi den jeg havde var mere end 15 år gammel og trængte til udskiftning og dels fordi jeg sidste år fik købt en helt forkert en af slagsen på tilbud.

Lige før jul surfede jeg lidt rundt på nettet da jeg vidste at vi på et tidspunkt skulle have drengene med i svømmehallen og jeg ville gerne have en nutidig og tidssvarende badedragt der kunne bruges til leg, men også til at tage et par baner i ny og næ. I Danmark er badedragter sindsyg dyre og jeg vil slet ikke betale en royalistisk formue for et stykke stof som jeg måske kun skal have på i et par timer.

Fandt frem til en hjemmeside der hedder Bikester.dk og der havde de badedragter til en rimelig penge. Jeg havde bestemt mig for at jeg ikke ville have en kedelig sort og der skulle være farve på dragten. Derfor endte jeg med min ynglingsfarve: BLÅ.

Endelig i dag så modtog jeg min pakke og nøj hvor er farven flot og så sidder badedragten altså bare perfekt. Den er klorafvisende og lavet af et mærke der hedder Arena. Det jeg ikke var forberedt på da jeg bestilte min vare var at den blev sendt fra Tyskland, så jeg har faktisk været ret utålmodig efter at se en fragtmand komme med min nyerhvervelse.

Det jeg nok skal vænne mig til er bagsiden af badedragten, tror aldrig jeg har haft sådanne en åben en af slagsen, men er sikker på jeg nok skal blive gode venner med min nyerhvervelse. Nu kan min indre vandhund ihverfald få lov til at boltre sig sammen med drengene :-)

Det er gået op for mig at jeg faktisk har fået et af verdens bedste mærker inden for svømmetøj. Efter hvad jeg kan se så har Arena lavet deres produkter i over 40 år til verdens bedste svømmere og almindelige dødelige svømmefans. Heldige mig siger jeg bare, for jeg har helt sikkert sparet ved at handle hos Bikester.

Fandt lige en beskrivelse på min badedragt:

MAKINAS HIGH ONE PIECE:
This feminine swimsuit has inside lining and a 'Swim Tech' back which is ideal for athletic use as it frees up the shoulder blades. The 'high cut' of the suit helps maximize freedom of movement. Arena written in silver below neckline with small logo at lower back. Waternity fabric fits and feels perfect, offers maximum chlorine and sunlight resistance, low water absorption and durability.






Har I nogen specielle ønsker når I skal ud og købe badetøj til at bruge i svømmehallen??

Dette indlæg er ikke sponsoreret, det er mine egne meninger som jeg udtrykker.

Medic out.

Ingen kommentarer: