fredag den 17. januar 2014

Mens jeg læser mig igennem 22.11.63

Har vejret besluttet sig for at give os en omgang stormvejr og sne, hvidt som puddersukker, der er blevet liggende på hustage som gør det hyggeligt at kigge ud af vinduet. Gader og stræder er våde med smeltende sne og man bliver let våd om fødderne når man er ude og gå en tur for at få frisk luft. Nå ja og så er det så koldt at man skal pakkes ind i hue, vanter og en varm jakke.

Jeg tog en times rundtur i min lille by og fik kigget på havet der var i oprør pga det stormvejr der ligger over øen. Det var skønt at kigge på bølgerne som havde kæmpe store hvide skumtoppe der bankede mod enhver forhindring de kom i nærheden af.




Det her er simpelthen så et fantastisk sted at bo. Jeg nyder at kunne gå ud og se hvordan naturen og havet opfører sig under alle slags vejr.

Nå men bogen venter og jeg mangler kun den sidste kvarte del for at kunne have gennemført min første bog i Bogchallenge 2014. Måske var det en lidt for stor mundfuld, men jeg kan allerede sige at jeg synes den er super god.

Medic out.

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Den er rigtig, rigtig god!! :)