onsdag den 8. januar 2014

Lekmer.dk

Billede lånt på hjemmesiden

Jeg blev lige før jul kontaktet af Lekmer.dk. Det er en svensk hjemmeside med legetøj. De ville gerne høre og jeg ikke kunne surfe lidt rundt på deres side og fortælle hvad jeg synes om den. Tænkte lidt over det og fandt det som en spændende udfordring da jeg jo ikke selv har nogen børn. Men kender jo nogle børn her og der som jeg kunne prøve at relatere til.

De siger om sig selv:
Lekmer er en legetøjsbutik på internettet til alle børnfamilier. Lekmer AB er Sveriges førende legetøjsbutik på internettet, og har som ambition, at blive den førende på det Nordiske marked på: legetøj, børne-og babyartikler, spil, underholdning, børnemode og børnetøj. Lekmer efterstræber god kundeservice, hurtige leveringeringer, trygge og populære produkter, til de rigtige priser. kildehttp://lekmer.dk/om-lekmer/.

Nu er jeg jo kæmpe STAR WARS fan og det er de børn som jeg kender i min nærmeste omgangskreds også, så derfor var det naturligt at kigge under fanen Legetøj --> Varemærke og klikke mig ind på STAR WARS. Der er en masse spændende legetøj som ville sprede en masse glæde og de er ikke vildt dyre. Jeg har da i hvert fald fundet et par ting som jeg synes kunne være en god gave.

Har været inde og kigge på børnetøjet og prøvede at se hvad Disney fanen kunne tilbyde og der er overraskende meget forskelligt af tøj, sko, tasker mm. Kunne sagtens forelske mig i meget af det fra CARS da jeg synes det ser super fedt ud. Plus man er jo ikke Disney fan for ingenting vel?

Ud over legetøj i mange forskellige afskygninger så er der også et par faner med: Barn og Baby, Børnetøj og Børneværelser og ude til højre er der en rød Outlet fane. De er også delt op med kategorier som gør det lettere at finde det man søger. Priserne er alle steder overkommelige og ikke for dyre.

Det eneste jeg synes der er lidt synd det er at der på DVD/BLUE-RAY siderne er vist de svenske forsider istedet for de danske. Det får mig lidt til at tro at hvis jeg bestilte en Disney DVD så ville jeg få en svensk udgave og det har jeg ikke lyst til at få ind i min danske samling.

Lånt fra lekmer.dk (Rapunzel)

Hvis det produkt som man gerne vil have midlertidig er udsolgt så kan man ved at taste sin e-mail ind få besked om når det er til at få igen. Det er faktisk et ret god feature ved siden også. Medmindre varen er forsinket i alt for lang tid til at man ikke er interesseret i den når den kommet på lager. Men den tid den sorg.

Alt i alt så synes jeg det er en overskuelig hjemmeside som både øverst og nederst på siden har gjort det nemt at finde oplysninger og svar om deres kundeservice og virksomheden. Det er skønt at man ikke skal rode hele siden igennem for at få de svar som man søger. Plus du kan følge dem på Facebook, Twitter og Instagram.

Dette indlæg er lavet i redaktionelt samarbejde med Lekmer.dk. Det der står i indlægget er min egen mening og holdning.

Medic out.

Ingen kommentarer: