fredag den 13. december 2013

Zombie kravlenisser


Endelig langt om længe fik jeg gravet mine zombie kravlenisser frem fra min julekasse. Jeg fik dem af Forlaget Tellerup da jeg var på Herlufsholm Fantasy Bogmesse i september måned. Havde egentlig klippet en ud og sat den på en af mine flyttekasser før jeg forlod Sjælland, men nu skulle resten klippes ud og sættes op på min fine nye bogvæg.


Fandt meget hurtigt ud af at det med at klippe dem ud var lidt for hård en opgave da pappet/kartonet som de er trykt på er mega tykt og saksen var bare ikke det bedste alternativ. Så jeg valgte min favorit hobbykniv og begyndte langsomt i går eftermiddag at få skåret de resterende 6 zombie kravlenisser ud.

Det var lige før det var for svært at skære igennem med kniven for min pegefinger begyndte seriøst at gøre ondt efter jeg var begyndt på nr. 4. Men men men da jeg endelig havde fået skåret dem alle sammen ud så var det sliddet værd. Jeg synes personligt kravlenisserne er ret fede og de er nu placeret på min bogvæg.








Mine kravlenisser er en ældre udgave af de nye som kan købes hos Forlaget Tellerup i et hæfte for den nette sum af 49,95 kr hvis I følger linket ovenover.

Uanset hvad så har de bragt glæde i det lille hjem også selv om julehumøret lader vente på sig. Det har jeg bare slet ikke kunne finde.

Medic out.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Tak for fiffet om disse herlige zombie kravlenisser. Har lige bestilt 3 sæt, så nu kan familien bare vente sig :DD