mandag den 30. december 2013

Trapper og uopmærksomhed


Jeg var i torsdags (d. 26/12) yderst uheldig og ryge på røv og albuer ned af trappen pga uopmærksomhed. Det gik pænt hurtigt og lige pludselig lå jeg og rodede rundt neden for trappen mens tårerne og smerten lige pludselig kom rullende ind over mig.

26-12-13
Min venstre arm så således ud (billedet øverst) næsten lige efter faldet og min venstre røvballe havde fået det flotteste sort og røde slå mærke tværs over den plus den hævede hele hele vejen tværs over hvor det blå mærke kom. For silvan hvor gjorde og gør det ondt. Jeg tror også jeg har i den grad har stødt mit haleben for nøj det gør nas. Specielt det at sidde ned er ikke spor sjovt.

Det kan ikke anbefales at falde ned af trappen fordi man har tankerne andre stedet og så med strikkede sokker der kan glide på de der metal kanter som man sætter tæpper fast med. Det har så også gjort at ham den dejlige har valgt at sætte skridsikker tape på begge trapper så vi ikke oplever den her slags ulykker igen. Indtil videre så har vi fået sat dem på kældertrappen og får nok gjort det på hovedtrappen inden for de næste par dag.

I lørdags så min arm så en smule mere farverig ud og den gjorde også hammer nas stadig, men jeg har mange gange siden faldet prist mig lykkelig for at der ikke skete mere end blå mærker og en forstuvet røvballe for jeg var trods alt helt alene hjemme da det skete.

28-12-13

I dag ser den således ud og er ved at blive mere gul, men den er stadig rød der hvor jeg har ramt trappen med en enorm kraft.
30-12-13

Ham den dejlige mener at jeg nok er den mest uheldige person som han kender for jeg falder over huller i vejen, brosten der stikker for meget op og nu altså ned af trapper.

Har I været uheldig i julen og hvad har I lavet??

Medic out.

Ingen kommentarer: