onsdag den 4. december 2013

Mine negle driller

Jeg har i de sidste par måneder været pænt irriteret på mine negle da de hele tiden går i stykker. Det er også selv om jeg spiser sundt og får alle de mineraler og vitaminer som jeg skal have. Efter flytteriet og håndteringen af alle mine flyttekasser så tænkte jeg at jeg ville gå en tur i Matas og få et godt råd til hvordan jeg fik mine negle til at lade være med at flosse.

Den søde dame i Matas foreslog mig at jeg begyndte at tage noget kosttilskud til hår, hud og negle (silica) plus jeg kunne jo prøve Sally Hansens Nailgrowth Miracle neglelak. Som sagt så gjort og nu kører jeg på og ser om det hjælper. Indtil videre så fungerer det fint med neglelakken og mine negle bliver beskyttet. Så må vi se om en uge om jeg stadig er tilfreds med produktet. Silica'en skal jeg tage i op til 3 måneder før jeg kan sige om det hjælper, men det regner jeg stærkt med det gør.


Er det nogle derude der har samme problem og hvad har I gjort for at afhjælpe flossede negle??

Medic out.

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Jeg døjer helt vildt med det!!! Sig endelig til om de to ting virker for dig!