onsdag den 4. december 2013

Skøn gave fra vennerne til Harry Potter fanatikeren

"I mark the hours, every one, Nor have I yet outrun the Sun. My use and value, unto you, Are gauged by what you have to do."—Inscription on Hermione Granger's Time-Turner.


Jeg har de dejligste venner på Sjælland og de kender alle mine "passions" rigtig godt. Derfor tog de fusen på mig da vi lørdag den 23. november sad og spiste aftensmad på ynglings restauranten Lins i Ringsted. De ville gerne give mig et minde om dem alle sammen og en slags afskedsgave.

De havde købt Hermione's Time-turner til mig i gave, da jeg viste meget stor interesse for den som en af pigerne vi mødte på fantasy bogmessen på Herlufsholm havde på. Jeg blev mildest talt meget meget overrasket og meget rørt. Det er den smukkeste gave jeg nogen sinde har fået af mine venner og jeg er dem dybt taknemmelig.




Som I kan se så følger der en meget flot indpakning med til halskæden. Det er et træskrin med spejl og glas hvor der er indgraveret Harry Potter og så hænger halskæden ellers og pynter. Har haft den på et par gange og vil gå med den i tide og utide og tænke tilbage på den super dejlige lørdag vi alle havde sammen inden turen gik til Bornholm.

Medic out.

Ingen kommentarer: