tirsdag den 22. oktober 2013

Starbucks i Næstved


I lørdags var jeg en tur i Næstved Storcenter sammen med min bedste ven Bech på kaffedate på STARBUCKS. Vi havde aftalt at skulle derned når de åbnede da jeg er en lille smule vild med konceptet. Når jeg er ude og rejse så besøger jeg altid en Starbucks for at få enten en god kop earl grey english style eller en cappuccino fordi jeg har brug for et spark i r****. Den i Næstved Storcenter åbnede for halvanden uge siden og den er lagt strategisk godt lige foran kasserne ved Bilka og ved hovedindgangen til selve centeret. Den er super hyggelig indrettet med både hårde og bløde siddepladser. Vi fik et bord lige foran ved disken hvor de kønne piger ekspeder kundernes ordre.




Nu er det sådanne at når jeg er på Starbucks så skal jeg næsten altid have en eller anden kage til det jeg drikker når jeg sidder ned og kigger på andre mennesker. Denne gang valgte jeg en cappuccino og en dobbelt chokolade muffin. Der var travlt og de stakkels to medarbejdere der skulle lave ordrene var desværre ikke verdens mest hurtige og mest smilende mennesker der var fundet til jobbet. Jeg synes jeg ventede en smule for længe på min cappuccino og det var lidt ærgerligt.



Nå men min dobbelt chokolade muffin smagte som jeg forventede super godt og da jeg endelig fik min cappuccino så var jeg glad. Det var rigtig hyggeligt at sidde og snakke selv om der var mange mennesker. Jeg kan kun anbefale at man tager et smut forbi for at få lidt Starbucks magi til en travl hverdag. For de har virkelig sørget for at man føler sig godt tilpas selv om der er super travlt og rigtig mange mennesker. Så alt i alt er jeg tilfreds med mit første og helt sikkert ikke sidste besøg.







Som I kan se så kan man også købe Starbucks varer og merchandise i alle mulige former og de ligger i en prisklasse som jeg måske synes var en smule peberet ( for krus, kopper og plasikdimser). Så derfor blev pungen i tasken selv om jeg godt kunne tænke mig måske et af de store hvide krus som vi drak af. Dem kunne man også købe til den pris af vist nok 99 kroner og det synes jeg var liige lidt for dyrt for en stort hvidt krus med Starbucks logo præget ind i.

Jeg kommer tilbage og næste gang så står den på varm chokolade med karamel. Mmm mmm mmm kan næsten ikke vente.

Medic out.

Ingen kommentarer: