tirsdag den 22. oktober 2013

Hvad Forlaget Carlsen sendte mig


Jeg fik på Herlufsholm Fantasy Bogmesse kontakt til Lotte fra Forlaget Carlsen hvor vi fik snakket lidt om diverse bog serier og specielt "DEN RØDE PYRAMIDE-triologien" eller "Kane-triologien" som er skrevet af Rick Riordan. Jeg blev forfærdet over at høre at den ikke er så super populær i Danmark for jeg synes den er super fed og derfor har jeg sat mig i hovedet at læse alle tre bøger og komme med mine anmeldelser af dem. I de år jeg arbejdede som boghandler efter "Den Røde Pyramide" udkom og efter jeg havde læst første bog så prøvede jeg altid at sælge den til bedstemødre og forældre for at få den frem i rampelyset. Men det var åbenbart ikke nok så nu vil jeg prøve via bloggen og se om vi ikke kan få læserne derude til at tage den til sig. Der må altså være andre end mig der synes at ham der Lyntyven Percy Jackson ikke er værd at samle på og vi derfor skal prøve at kigge lidt efter De Egyptiske Guder og deres verden.

Jeg har også læst "Blodets Bånd Vildveje" og synes den var så god at jeg gav den 4 stjerner ud af 5. Derfor blev jeg glad for at måtte få muligheden for at læse de næste bøger i serien. Det bliver spændende at se hvordan den kommer til at udvikle sig og om jeg skal sluge flere store kameler.


Tusind tak for pakken til Lotte og Forlaget Carlsen. Det bliver så godt med et gensyn med "Kane-børnene" og "Alice, Jack, Peter, Mae, Ezra og Milo". Glæder mig til at se hvordan de to serier udvikler sig og om jeg stadig vil være vild med dem når jeg er færdig med at læse.

Medic out.

1 kommentar:

Karin sagde ...

Skønne skønne bøger. Jeg elsker Rick Riordans Percy Jackson serie!