onsdag den 30. oktober 2013

STAR WARS weekend for en SW-nørd :-)

På lørdag er jeg inviteret til STAR WARS weekend i Taastrup Kulturhus sammen med en af mine bedste venner, ham der hedder Tom. Vi er begge SW-nørder. Det er et fantastisk univers og jeg elsker at dykke ned i det. Problemet har været at jeg ikke rigtig har haft energien til det de sidste par år på grund af en masse faktorer. Men nu har min ven Tom set at der er en slags STAR WARS Convention i weekenden og han har spurgt om jeg ikke havde lyst til at komme med. Det har jeg self så derfor tørner vi mod Taastrup lørdag for at se hvad det hele drejer sig om.


Dette her billede er et jeg har lånt fra DANSK STAR WARS LOGEs facebook og man kan også godt se mere om hvad der foregår på deres hjemmeside som er det linket ovenover henviser til. Der kommer en masse spændende folk og udstillere med en masse merchandise osv.

Har lovet at tage mit kamera med så jeg kan dokumentere begivenheden og vil self også skrive lidt om den her på bloggen når jeg får tid i næste uge.

Ses vi??
Det håber jeg, for det skal nok blive sjovt.

Medic out.

Ingen kommentarer: