mandag den 14. oktober 2013

Ny honning til bagesmølfen


Min gode ven Bech havde en ny slags honning med til mig i går, til når jeg bager og kokkererer. Det er en honning med chili og jeg fik ikke lige smagt på den inden arbejdet med nedtagningen af min kæmpe reol begyndte.

Her til aften inden aftensmaden så bestemte jeg mig for at åbne min gave og smage på den. Og hold da magle hvor smager den bare godt. Jeg kan love for at man kan smage chilien og den den klæder honningen super godt. Så nu glæder jeg mig til at prøve at bage med den og se hvor meget smag der kommer ud af det. Har overvejet at det er burgerboller der skal bages til en omgang pulled pork. Kødet har jeg liggende i fryseren og det venter bare på at jeg får tid til at lave det.

Hip hurra for venner der beriger ens køkken med nye ting til ens hobby af brød og kager :-)

Er en glad bagesmølf :-)




Nå ja har måtte skrive på honningen at det er til at bage og lave mad med så jeg ikke putter den i teen og får et mega chok.

Bruger I honning når I bager??

Medic out.

Ingen kommentarer: