mandag den 14. oktober 2013

Bogforum 2013


For et stykke tid siden blev programmet til årets Bogforum offentliggjort og jeg glæder mig så meget til at tage derind om lørdagen sammen med ham den dejlige og alle mine venner for at få tilfredsstillet mit bognørd-gen.

Det jeg nok allermest glæder mig til at at møde min store krimihelt Chris Carter der bliver interviewet om hans to sidste krimier "Dødens Kunster" og den spritnye bog "Dødsshowet" på Rød scene kl. 1030 om lørdagen. Heldigvis den dag jeg også skal derind og ja jeg vil tage mine resterende bøger med som han skal signere kl. 1115 på Forlaget Jentas stand. De er pakket ned i en kasse, men har været fornuftig at skrive på den så jeg kan finde dem.

 Du kan se programmet til hele Bogforum lige her: Program.







Husk at sætte kryds i kalenderen den 8.-10. november i Bella Centeret. Det bliver en super god oplevelse som altid.







Glæder mig til at komme ind og snakke med forlagene og møde forfattere som jeg måske ikke havde regnet med at møde.

Håber vi ses til et brag af en bogmesse :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: