lørdag den 12. oktober 2013

Flytterod

Jeg er for alvor begyndt at bo i flytterod. Faktisk endnu mere i dag efter min gode ven Tom ringede og spurgte mig om vi ikke skulle lave en aftale om at han sammen med min anden gode ven Bech skulle komme søndag og skille min kæmpe reol ad i soveværelset.


På denne her reol havde jeg alt mit hobby ud mod gangen, alle mine brætspil øverst sammen med tasker og en kuffert, ekstra dyner til venstre og tøj og sengelinned på de to hylder under dynerne. Jeg ved godt jeg har meget hobby og ja det vidner mine 7 store flyttekasser plus en enkelt lille flyttekasse mig om nu hvor det sammen med mine 4 store flyttekasser brætspil står i min spisestue.


Noget af det tøj jeg havde liggende som jeg ikke bruger er lagt i den der kæmpe sorte taske og min fikse opbevaring af tasker er det I ser i den der plastik rulle fætter der står øverst. Nå ja da jeg startede så var mit spisebord ryddet, men nu roder det med jule-hobby ting, hobbybøger og min jule-dekorations kasse.

Resten af lejligheden ser således ud og vil gøre det i 43 dage endnu inden jeg flytter.






Som den snedige læser måske kan se så har jeg ikke pakket mit boghjørne ned endnu og det gør jeg først i sidste øjeblik da jeg jo skal have noget at læse i når jeg ikke gider pakke flere kasser :-)

Håber alle har en god søndag, nu vil jeg tage min en slapper inden jeg skal ud og drikke te hos "Tante" Irene og "Onkel" Jens sammen med resten af vennerne :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: