torsdag den 31. oktober 2013

Flyttekort kreativ

De sidste to dage har jeg siddet og været kreativ med at lave 11 flyttekort til de nærmeste i min familie og af mine nære venner. Grunden er at man ikke kan få den der flyttepakke på posthuset mere og derfor bliver foreslået at man "bare" sender en mail til dem man kender om ens adresseændring.

Nu er jeg indrettet på den måde at jeg godt kan lide at sende kort til mine nærmeste og min nære venner, så derfor bestemte jeg mig for at jeg ville lave mine egne flyttekort. Jeg ved at dem jeg kender sætter meget stor pris på mine kort så det var ikke svært at tage beslutningen. Problemet var bare hvad jeg dog skulle putte på af motiv.

Heldigvis for mig så havde ejeren af min foretrukne hobbybutik her i byen en god ide til hvordan jeg fik begyndt med to store ark med skæve huse, store og små og  i forskellige farver. Resten af inspirationen skulle bare komme fra mig selv. Det gjorde den såmænd også da jeg kom hjem og satte mig ned og kiggede på mine materialer.

Resultatet ser I her og jeg er faktisk rigtig godt tilfreds selv og det er jo det vigtigste.


Nu mangler jeg bare at stemple bag på som jeg plejer og så er de klar til at blive skrevet og udleveret.

Ville du selv lave dine flyttekort eller vil du købe dem færdig lavet??

Eller ville du som anbefalet bare sende en mail med din adresseændring??

Medic out.

2 kommentarer:

Eeyorenyk sagde ...

Gud, kan man ikke få de der flyttepakker mere? Det var da nederen! Jeg brugte dem begge gange jeg flyttede, både for kortene, men da i høj grad også for den huskeseddel og det andet der var med. :S

Medic sagde ...

Ja det er lidt ærgeligt at de ikke laver den der flyttepakke mere. Nu skal man selv huske alle de der ting der stod på den der huskeliste som fulgte med.

Men okaye få fik jeg da lavet flyttekort og det var jo skønt at sidde og nusse med mit hobby som jeg har savnet ikke at have overskud til.