onsdag den 9. oktober 2013

Efterår


Jeg elsker efteråret med de flotte farver som træerne får. Det er så sindsyg smukt og når solen står helt rigtigt så næsten gisper jeg efter vejret af det farvespil der foregår i naturen. Alt dette på trods af at det nu bliver mørkere, koldere og vi alle vil sukke efter sommeren de næste mange måneder.

Da jeg var ude og gå tur forleden eftermiddag så så jeg dette her skønne flotte træ med de helt rigtige farver og solen der bare badede det i dens nedgående lys. Måtte simpelhen finde kameraet frem og forevige øjeblikket da farverne havde en magisk effekt på mig.

Har du en ynglingstid på året og hvad er den?

Medic out.

1 kommentar:

Lisa sagde ...

Foråret!
Mest fordi jeg elsker lysets genkomst, men også for de grønne farver, for håbet og for genfødslen!
Efterårsfarverne er fantastisk flotte, men jeg elsker bestemt ikke, at lyset svinder ;)

Tak for en dejlig blog!

*knus* Lisa