mandag den 7. oktober 2013

Hvad goodiebagen indholdte fra Bogbloggertræffet

Eey havde sørget for i samarbejde med diverse sponsorere at der fandtes en goodiebag til alle deltagere som deltog i Bogbloggertræffet.

Min goodiebag indeholdte 3 bøger fra henholdsvis:

Peoples Press - Colum McCann: Over Atlanten
Politikens forlag - Lauren Oliver: delirium
Forlaget Gyldendal - Kaspar Colling Nielsen: Mount København som jeg byttede til Dinosaurens Fjer af Sissel-Jo Gazan med Irene. Gyldendal havde forøvrigt også doneret høretelefoner til os.




Udover det lå der en pose te med 2 breve te: Lemon, Ginger & Manuka Honey og Three Cinnamon som er doneret af naturesource.dk.

Der var et gavekort på 100 kr. sponsoreret af nemlig.com. De gav også 500 kr. til mad til træffet.

Vi fik også 14 dages gratis brug af lydbøger hos storytel.dk.

Fabel-a.dk havde doneret balloner og konfetti til udsmykningen af lokalet hvor vi var.

Uh var da lige ved at glemme sen lille slikpose som vi også fik med. I min var der to meget søde bogmærker som jeg synes er rigtige fine til den bognørd jeg nu er.



Tusind tak til alle sponsorere for at begave os og vores Bogbloggertræf og tusind tak til søde Eey for at have overskuddet til at arrangere det :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: