mandag den 9. september 2013

Sshhh jeg læser og vil helst ikke forstyrres hehe


Den nye Chris Carter: One by One lå og ventede på mig da jeg kom hjem fra Bornholm i går aftes og da jeg har haft travlt med at putte bøger i kasser hele dagen så troede jeg at nu kunne jeg sætte mig ned og få læst her til aften. Men ak nej der var lige en hel masse der kom i vejen og nu er klokken næsten 2200 og jeg har bestemt mig for at der intet der kan komme i vejen for at få læst en masse kapitler inden sengetid. Så jeg håber I hygger med jeres bøger derude for nu vil jeg lukke til min Chris Carter boble og fordybe mig i et nyt Robert Hunter mordmysterium :-)

Medic out.

1 kommentar:

Rikke'M sagde ...

Åh hvor fantastisk med en lille læseboble! Det er noget af det rareste, der findes! God fornøjelse ;)