onsdag den 11. september 2013

Herlufsholm Fantasy Bogmesse

På lørdag er vi en hel gruppe venner der har bestemt os for at tage til Næstved for at støtte det fantastiske arrangement som Herlufsholm Kostskole søsatte for første gang sidste år. Der er tale om en ganske hyggelig og ikke for stor Fantasy Bogmesse. Den varer hele weekenden, men da nogle af os har andre aftaler søndag så bliver det lørdag vi tager afsted. Som den tradition det er ved at blive så har vi bestemt os for endnu en gang at tage rundvisningen på kostskolen sammen med rektor. Just for the fun of it :-)
Jeg vil self tage et kamera med (som jeg har lånt pga omstændigheder med reparation og så videre og så videre med mit eget kamera) og tage stemningsbilleder fra messen.
I får lige programmet fra lørdagen og resten kan ses på deres hjemmeside som er linket til lidt længere oppe.

ProgHFB13Lørd
ProgHFB13div

Jeg håber vi ses til en spændende lørdag med bøger og fantasy i rigelige mængder.

Medic out.

1 kommentar:

Karin sagde ...

Hvor er det snyd. Ville ønske jeg skulle derover. Dumme jylland