tirsdag den 17. september 2013

Projekt batteri-holder til kameratasken


Har her til aften siddet ved min højt elskede symaskine og hygget mig i et par timer. Jeg har gået rundt med en idé om at lave en batteri-holder til de AA batterier som mit kamera bruger. De har indtil videre ligget viklet ind i noget køkkenrulle i min kamerataske for ikke at ridse kameraet. Men nu synes jeg tiden var kommet til at prøve at få min idé ned på stof (so to speak).

Havde efter min store oprydningsarbejde i soveværelset næsten smidt alt det stof ud som jeg havde liggende, men der var et enkelt champagnefarvet stykke der overlevede og som jeg ville bruge til et eller andet. Det første blev så min batteri-holder.


Nu er jeg sådanne indrettet at når jeg syer så behøver det ikke være med hvid eller sort tråd. Det gør ikke noget at der er lidt spræl på og derfor har jeg brugt orange overtråd og hvid undertråd til mit projekt. Den hvide tråd er ren og skær dovenskab da jeg ikke gad skifte den hehe.

Nå men I får her en lille billed kavalkade af  mit lille projekt:






Er selv rigtig godt tilfreds med resultatet og så er jeg rigtig glad for at være kreativ for det sparer mig for at gå ud og få en anden til at lave tingene til mig og være bange for at det ikke bliver som jeg gerne vil have det. Nu har jeg altid plads til seks batterier og det burde være nok til et par dage :-D

Medic out.

Ingen kommentarer: