tirsdag den 17. september 2013

Den lange ventetid er overstået..



I dag har jeg endelig fået min fødselsdagsgave efter meget skriven og ringen frem og tilbage med coop.dk.

Har siden den 8. august gået og ventet på at mit kamera Canon PowerShot A810 HD ville blive repareret og sendt tilbage til mig. Men men men 1 måned 1 uge og 2 dage efter det var sendt afsted så måtte jeg i min lokale Kvickly og hente et helt nyt kamera af samme model da det andet ikke kunne fixes.

Reparations afdelingen havde dog, troede de, været så søde at sende mig et andet og nyere kamera, men da jeg googlede det på nettet fandt jeg ud af at anmeldelserne ikke var de bedste og der var mange negative ting ved det. Så jeg fik lov at sende kameraet retur for at få muligheden for at købe det jeg hellere ville have i min lokale Kvickly da de lå inde med det.

Nå men en meget meget flink dame som hedder Hanne har virkelig hjulpet mig igennem det her mareridt om at få det kamera jeg gerne ville have. Hun skal have en masse ros for hendes håndtering af mig og min utålmodighed over coop.dk og at det skulle tage så lang tid før jeg fik hvad jeg ville have. Hvis jeg kunne ville jeg sende hende en stor buket blomster og lidt chokolade for at sige tak for hjælpen. Det er ikke så tit at man møder nogen der går den ekstra mile for en når man har brug for hjælp.



Så nu er jeg en glad lille kæreste, fotosmølf og blogger. Jeg kan bare ikke leve uden et kamera. Bruger det til alt muligt og har det hele tiden på mig uanset hvor jeg tager hen.

Uh inden jeg glemmer det så tak til min bedste veninde Linda for lån af hendes Canon kamera den sidste måneds tid. Uden det ville der ikke havde været nogen billeder på bloggen som var værd at tale om.

Medic out.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Helt sikkert! Var tæt på at tag den sorte, men tænkte at den vil være for kedelig.

Tillykke med dit nye kamera! Det ser godt nok lækkert ud. Jeg glæder mig til at se, hvad det kan :)

Ja jeg så du var på listen. Jeg glæder mig til at vi se til bloggertræffet. Nu må vi se, om vi overhovdet får snakket, når der er så mange.