fredag den 20. september 2013

Posten kom forbi

Med to nye bøger til mig fra to forskellige forlag som skal anmeldes på bloggen.


Anne fra Forlaget Mellemgaard sendte mig FØNIXENS HJERTE af Christina Ramskov som hun havde lovet mig til Herlufsholm Fantasy Bogmesse i sidste weekend. Det er en bog som jeg glæder mig til at læse da jeg har hørt om Christina på TV2 i nyhederne vist nok og om at hun på trods af at hun er ordblind har skrevet en bog.



Susanne fra Forlaget Hr. Ferdinand sendte mig Bøn om tavshed af Linda Castillo. Det er bog nr. 2 i serien om Politichef Kate Burkholder der selv er tidligere amish og hendes arbejde med at opklare 7 bestaltiske mord i hendes lille by Painters Mill. Bliver spændende at se hvordan Kate og hendes lille team får opklaret den sag.

Jeg siger tusind tak for bøgerne til forlagene :-)

Medic out.

1 kommentar:

Eeyorenyk sagde ...

Glæd dig til "En bøn om tavshed". Kunne du lide den første, tror jeg også du vil kunne lide nr. 2. :)