torsdag den 26. september 2013

Ny vinterjakke

Jeg har været så heldig at finde en vinterjakke som jeg tror jeg bliver glad for. Jeg har haft den samme kedelige sorte vinterjakke i over 13 år og nu trængte den bare til udskiftning. Den nye er helt vild fin blå så jeg rigtig kan være farverig når den meget mørke, kolde tid med sne kommer. Ifølge varedeklarationen så skulle den både være vand og vindtæt plus den er dejlig varm at have på. Det er de tre ting som jeg forlanger af min vinterjakke og så udseenet. Den skal være praktisk, men også pæn og ikke sidde som en sæk kartofler hehe.





Min gode ven Bech og jeg fandt den i Bilka i Næstved Storcenter til en forholdvis billig penge. Man kan heldigvis lyne pelskraven af hvis nu ikke den lige er det man har lyst til at have på. Når jeg har hætten oppe så ligner jeg en lyseblå eskimo :-D

Nå nu vi snakker Bilka i Næstved Storcenter så blev jeg lidt overrasket over at der åbner en Starbucks i centeret om ikke så længe. Jeg kan rigtig godt lide Starbucks og når jeg er ude og rejse så er det et af de steder jeg skal ind for at få en god kop et eller andet og deres super gode kager. Men nu kan jeg jo bare tage til Næstved og få mit Starbucks kick når de åbner, hvis jeg er på Sjælland til den tid med flytningen der er lige om hjørnet.




Er der andre der også godt kan lide en god kop Starbucks???

Skal jeg så også lige nævne at der kommer en amerikansk burgerkæde som hedder Carls Jr. til at ligge lige ved siden af Starbucks og den i Amerika er ret kult.. Det er hermed nævnt og det bliver interessant og prøve deres burgere og hvad de nu serverer for at se om det er bedre end andre kæder her i Danmark.


Er det godt eller skidt at der kommer endnu en burgerkæde til Danmark??

Medic out.

Ingen kommentarer: