onsdag den 28. august 2013

Når Google ikke virker så går bloggeren i sort



Jeg bandede Google langt væk i går da jeg skulle på min blog for at opdatere med en anmeldelse af Varslet som jeg lige er blevet færdig med at læse, skrive om et par bøger jeg lige har modtaget og vise billeder af min nye køkkenting som min bedste venindes mor har givet mig.

Brugte gud ved hvor mange timer på at prøve at få Google til at makke ret, MEN de må have haft store tekniske problemer for jeg kunne ingenting. Kunne slet ikke søge på Google, kunne ikke komme til min Picasa og var faktisk bange for at jeg nu havde mistet alle billeder i forlængelse med min fornylige afdøde harddisk hvor intet har kunnet reddes fra, kunne som sagt heller ikke komme på min blog. Aaarrgghh hvor var jeg irriteret og det hjalp ikke lige meget hvor langt hen på dagen eller aftenen vi kom.

Måtte bruge Yahoo.com til min søgninger og det er bare ikke det samme. Slet ikke. Kunne heller ikke finde nogen nyheder om at Google måske var under et massivt hacker angreb eller deres systemer bare havde fået lyst til at lave ballade. Ingenting stod der på nettet og jeg søgte ellers i øst og i vest på svar.

Så her til morgen håbede jeg og krydsede fingre for at nu virkede alt der havde med Google at gøre og JUBIIEE det gjorde det. Ingen mistede billeder og adgangen til bloggen var genskabt. Det er træls at skulle opleve sådanne en dag. Men nu er jeg bare glad for at tingene virker som de skal og så må systemet godt lade være med at lave ballade nogen sinde igen.

Medic out.

1 kommentar:

Eeyorenyk sagde ...

HA! Godt at jeg ikke var den eneste. Min google gakkede også helt ud og var total ubrugelig det meste af dagen. -_-