onsdag den 28. august 2013

I det kreative hjørne

Jeg har været i det kreative hjørne da jeg skal til bryllup på Bornholm sammen med ham den dejlige i weekenden. Har brugt nogle af de farver som indbydelsen havde. Er selv ret godt tilfreds med kortet og håber det vækker glæde når brudeparret ser det. Da der er bling på kortet så vil kameraet ikke rigtig fokusere særlig godt så I må bære over med billedkvaliteten:








Det er rigtig rigtig lang tid siden jeg har siddet og lavet kort og det kunne jeg også mærke da jeg skulle finde på ideer. Men langsomt tog kortet form og her er det så.

Har et andet bryllup om halvanden uge som jeg skal deltage i. Ikke som decideret gæst, men mere som en overraskelse. Da jeg ikke aner hvordan den indbydelse ser ud så har jeg, som jeg altid gør, bare ladet fantasien rådet. Resultatet kom til at se således ud:




Det er faktisk ret skønt at være i gang med nørderiet at lave lykønskningskort igen igen og jeg bliver simpelthen nødt til at få taget mig sammen til at lave flere kort. Det er helt vildt hyggeligt og så får ens fantasi lov til at bestemme hvordan kortene kommer til at se ud.

Medic out.

1 kommentar:

Simone sagde ...

Nej hvor er de flotte!
Du er virkelig kreativ :D

Simone
Microcut.dk