søndag den 25. august 2013

Det har været en travl uge...

For mens jeg gik og ventede utålmodigt på min nye smartphone Samsung Galaxy Pocket skulle blive leveret med GLS til deres udleveringssted i min by så ankom min dejlige søster til Danmark tirsdag eftermiddag. Hun blev hentet af vores forældre hos mig tirsdag aften og de kørte alle sammen til Lolland for der skulle hun være et par dage. Jeg skulle så støde til dem onsdag aften når jeg havde ordnet diverse ting og sager incl. at få leveret omtalte telefon.

Endelig onsdag middag kom den længe ventede sms på min gamle Nokia at nu var min pakke klar til afhentning. Jeg hoppede op på min kampvogn af en cykel og skyndte mig at hente min nye ven. Da jeg så hvor lille indpakningen til telefonen var tænkte jeg "Hold da helt magle den var godt nok ikke særlig stor, men den har ca. samme størrelse som den gamle HTC Wildfire der døde for mig. Nu da jeg ikke har et kamera (som jeg også mangler og er til reparation) så har jeg måtte prøve at tage billeder med min nye ven og det er ikke altid de lykkedes til fulde med at være skarpe. Men håber I overlever alligevelle.


















Min mor var så sød at lave et strikket etui i orange til mig så jeg kan få beskyttet telefonens skærm.Vil hellere have noget unikt og lidt anderledes end dem man kan købe sig fattige i hehe. Det ville være rigtig trist hvis den allerede skulle blive ridset plus fredag da jeg vente hjem fra Lolland lå mit fine nye blå cover fra Irland og ventede på mig i postkassen.Snak lige om hurtig betjening og levering. Jeg er imponeret. Så nu er har jeg gjort alt hvad jeg kan for at beskytte min nye ven så den ikke går i stykker lige med det samme.





















Jeg er rigtig glad for at være tilbage i den 21 århunderede som mine søskende mener jeg skal være på mobil området og har da også savnet det at kunne kontrollere mail og andre ting når jeg ikke lige gider tænde computeren. Så alt i alt er jeg den glade ejer af en spritny Samsung Galaxy Pocket og kan kun anbefale den til alle som ikke har brug for en kæmpe enorm telefon der ikke kan ligge i ens lomme.

Mere om turen til Lolland og hvor familien havde bestemt vi skulle hen i torsdags lige om lidt plus byturen lørdag aften i København sammen med mine 3 søskende, Mogens kone Eva og Lissis veninde Mirea fra London. Imens kommer der lige en pause skærm indtil jeg har fået kigget billeder igennem som skal med i indlægget.

Medic out.

Ingen kommentarer: