tirsdag den 11. juni 2013

Lige et ord om min travle weekend 7.-8. juni


Fredag og lørdag den 7.-8. juni var jeg på Roskilde Dyrskue hvor jeg sad på KSN og styrede radiokommunikationen mens mine kollegaer var ude og regulere trafik, så alle gæsterne kunne komme ind til diverse parkeringspladser hvor Dyrskuets parkeringsvagter stod klar til at anvise dem plads.

Fredag var der 4000 børn på pladsen og da de skulle hjem krævede det en erfaren mand til at holde styr på busser og børn så ingen kom til skade. Vi oplevede også at der lige pludselig kom et film crew som stillede deres gear op foran hovedindgangen og begyndte af filme. Det viste sig at være den nye Lille Per film som var ved at blive indspillet.






Lørdag var dagen hvor "toilettet væltede og brændte ned". Vi havde travlt om formiddagen og nøj vi fik travlt om eftermiddagen da der lige pludselig var biler overalt og det skabte trafikkaos. Fra at tro at nu kunne vi trække folk ind og give dem en velfortjent pause så strømmede folk til kl 14.00. Inden dette her skete om eftermiddagen så var der lige gået et par timer hvor det var stille og fredeligt fra kl. 12.00 til 14.00. Nå men vi løste opgaven som et team og efter et par timer så var der igen muligt for trafikken at klare sig uden vores hjælp. Alt i alt så var alle ude næsten hele lørdagen på post uden at få en ordentlig pause. Folkene klarede det super godt som vi plejer at gøre i de situationer. Da jeg kom hjem lørdag aften var jeg totalt busted efter at have haft 2 radioer at holde styr på og alt det andet som jeg nu laver når jeg sidder på KSN. Havde to dage i træk været oppe kl. 04.45 og hjemme igen omkring kl. 20.10. Men havde to super udfordrende dage sammen med mine kollegaer og jeg nød dem.

Medic out.

Ingen kommentarer: