tirsdag den 11. juni 2013

Fødselsdagsgaver

Jeg fik to dejlig fødselsdagsgaver i går  og dem er jeg rigtig glade for.

Den første var en længe ønsket æggekoger af mine forældre:


Den anden gave var et sæt pindsvin som nu står på en hylde og pynter:


Min søster vil sende mig Les Miserables på DVD for den er allerede udkommet i England og jeg glæææder mig til at se den. Nåede desværre ikke i biffen, men kommer nu til at se den siddende i min sofa og på mit eget tv :-)


En af mine rigtig gode venner har valgt at give mig lidt penge til selv at finde på en gave og jeg skal ud og handle en anden lille gave med min gode veninde en af dagene.

Det var en super dejlig og fantastisk fødselsdag og jeg hyggede mig til den store guldmedalje :-)

Medic out.

1 kommentar:

Rikke'M sagde ...

Åh hvor skønt med Les Misérables. Den skal du glæde dig til; den er intet mindre end fantastisk.

Og så håber jeg, du havde en skøn fødselsdag! :)