tirsdag den 30. april 2013

Wuhuu nye briller :-)

Så oprandt dagen endelig hvor jeg fik mine nye briller og det har været super hårdt at undvære de gamle.
Min tro følgesvend hovedpine er ved at være fordrevet til de evige hovedpinemarker og jeg kan fungere normalt igen.

Jeg er så super super super super glad for valget af mit  nye stel. Synes det er frækt og så er jeg kommet med på moden ifg min optiker. Han har været en meget stor hjælp i valget af nyt stel. Jeg prøvede 4 og det jeg endte med var nr. 3. En af de mere sjove ting ved hele dette her forløb er at mit syn ikke har ændret sig i 6 år. Det blev både min optiker og jeg meget overrasket over da jeg fik taget min synsprøve og han siger at det ser han ikke særlig tit faktisk forbløffende sjældent.

På selve brillen er de olivenfarvet (i min verden er det også forsvarets farve på vores kampuniform, t-shirts og skjorter) og på stængerne er de bordeaux farvet som også er lidt bredere end de gamle briller. Selve brillen er også lidt større og firkantet.

Jeg har fået en sparegris til at agere model så I kan se hvordan mine fantastiske nye briller nu ser ud:



Nå ja så prøvede jeg da også at tage et par billeder af mig selv uden makeup og totalt natural med mine nye briller:



Hvad synes I?? Er de ikke meget pæne??

Medic out.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jo, de er fede! :D

// Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

Eeyorenyk sagde ...

De klæder dig rigtig fint! :)