onsdag den 3. april 2013

Påske på Bornholm

Jeg spenderede en dejlig påske på Bornholm fra Skærtorsdag den 28. marts til tirsdag den 2. april hos ham den dejlige ♥♥♥

Jeg fik afleveret et påskeæg til en sød dame som havde sendt mig en påske-sms og jeg honorerede det med det mindste flamme påskeæg som jeg kunne finde i Netto. Plejer ellers ikke at reagere på disse her "Du skal nu give mig et eller andet, fordi du har åbnet sms'en". Men denne gang kunne jeg ikke lade være. Har ikke set den skønne dame i 1 1/2 år og nu var det altså tid :-)

Mandag den 1 april var vi en tur på Balka strand for at gå en god lang tur. Det var super hyggeligt og jeg nød det i fulde drag. Fik 2 meget specielle sten med hjem og en enkelt lille stykke skiffer. Hele stranden var fyldt med sort skiffer som vandet bar op på stranden det var lidt specielt at opleve. Plus at se den kraft som vand og storm har på stranden var lige så interessant at opleve.












Alt i alt en rigtig dejlig påske med en masse god rødvin, god mad og monster hyggeligt selskab.

Håber alle havde en god påske derude bag skærmene.

Medic out.

Ingen kommentarer: